Αναζήτηση

Χταπόδι με φάβα

Υλικά

Για τη φάβα:

  1. 250 γραμ. φάβα Voion
  2. 1 μεγάλο κρεμμύδι
  3. 1 καρότο
  4. 1 λίτρο νερό
  5. Μισό ποτήρι λάδι
  6. Αλάτι

Για το χταπόδι:

  1. 1 χταπόδι
  2. Λίγο λάδι
  3. Λίγο ξύδι
  4. Αλάτι
  5. Πιπέρι
  6. Λίγος μαϊντανός

Χταπόδι με φάβα


Διαδικασία

  1. Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε τη φάβα, το κρεμμύδι τεμαχισμένο στα 4 κομμάτια, και το καρότο κομμένο σε ροδέλες.
  2. Προσθέτουμε το νερό και τα αφήνουμε να βράσουν σε χαμηλή φωτιά για μία ώρα περίπου. Αν χρειαστεί, προσθέτουμε λίγο ζεστό νερό ακόμη.
  3. Αδειάζουμε την κατσαρόλα στο μπλέντερ, προσθέτουμε λίγο λάδι και λίγο αλάτι και πολτοποιούμε.
  4. Καθαρίζουμε και πλένουμε το χταπόδι. Το βάζουμε σε άλλη κατσαρόλα, σκεπάζουμε και το αφήνουμε να σιγοβράσει για 45 λεπτά χωρίς νερό.
  5. Τυλίγουμε σε ρολό με τις άκρες προς τα μέσα. Επαναλαμβάνουμε μέχρι να τελειώσει η γέμιση.
  6. Όταν πιει τα υγρά που θα βγάλει, το αφαιρούμε από την κατσαρόλα, κόβουμε τα πλοκάμια ένα-ένα και τα ψήνουμε στο γκριλ ή στη σχάρα του φούρνου ή σε αντικολλητικό τηγάνι.
  7. Τα περιχύνουμε προσεκτικά με νερό μέχρι να σκεπαστούν. Προσθέτουμε το λάδι, αλατοπιπερώνουμε και τα αφήνουμε να βράσουν για είκοσι λεπτά σε μέτρια φωτιά, για να μην ξετυλιχτούν.
  8. Όταν ψηθούν, τα τεμαχίζουμε, τα ραντίζουμε με λαδόξυδο και αλατοπιπερώνουμε.

Σε μια πιατέλα απλώνουμε μια στρώση φάβας, επάνω τοποθετούμε το χταπόδι και περιχύνουμε με τη σάλτσα του λαδόξυδου. Απλώνουμε λίγα φύλλα μαϊντανού και σερβίρουμε.

Πηγή — greekchannels.com

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Συνταγές

superfood
Νέα
voion

Γιατί τα φασόλια είναι το απόλυτο superfood.

Νόστιμα, θρεπτικά, με πολλαπλά «πρόσωπα» και άφθονες μαγειρικές εκδοχές, τα φασόλια πρέπει να αποτελούν βασικό συστατικό κάθε υγιεινής διατροφής (superfood). Η μεσογειακή διατροφή, επιτάσσει να

Read More
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue